Customer Care Manager

Noella er i stor vækst, og netop af den årsag søger vi en dygtig og erfaren online Customer Care Manager kombineret til vores B2C- og B2B-teams. Du bliver en del af et digitalt orienteret og stærkt dynamisk team med fokus på salg og kundeservice, som på daglig basis håndterer en del af vores kundeportefølje på over 700 forhandlere samt kunder i webshoppen. Dine primære arbejdsopgaver består af kundeservice gennem e-mail og telefon-ekspedering, herunder pakning af webshopordrer, oprettelse af varer og håndtering af reklamationer samt returvarer.

 

 

Vi forventer, at du er / besidder følgende kompetencer:

  • Evnen til at snakke og skrive flydende dansk og engelsk
  • Arbejdsom, højt drive og dedikeret
  • Har erfaring med kundebetjening, enten online eller fra fysisk butik
  • Interesseret i fashion og modeverdenen
  • Har erfaring fra tidligere stillinger
  • Selvsikker i din kommunikation med kunder

 

 

Vi tilbyder dig:

  • En fast grundløn
  • Relevant arbejdsudstyr
  • Personlig og faglig udvikling
  • Et spændende miljø og søde kollegaer
  • At være en del af en forretning i rivende udvikling

 

 

Vi tilbyder dig:

Såfremt stillingen har din interesse, bedes du sende din ansøgning og CV med tilhørende foto til Head of Ecommerce, Peter Bødker, på e-mail jobs@noellafashion.com.

 

Venligst skriv i emnefeltet på e-mailen ”Customer Care Manager”.

 

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Aalborg. Løn efter kvalifikationer.

 

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er senest 31. marts 2022.

Alle ansøgninger bliver behandlet med fuld fortrolighed og bliver løbende evalueret.

 

 

Tiltrædelse:

Tiltrædelse sker efter aftale, da vi venter på rette kandidat, men gerne hurtigst muligt.

Find os på Instagram

Følg os