Hvem er Noella?

Hvem er Noella?

Skrevet af Noella Fashion d. 01 March 2024

Hvem er vi?

Noella blev grundlagt i 2016, af et team med mere end 30 års erfaring i modeindustrien, både på den nationale og internationale scene. Noella blev skabt med ønsket om at fylde et hul i modeindustrien. Gennem fokus på ready-to-wear kvalitetsprodukter til overkommelige priser, opdagede Noella at ‘speed-to market’ og konstant fornyelse, var det manglende led i industrien. 

Det helt centrale i vores designs er feminine silhuetter med et farverigt og iøjnefaldende look. Noella designer årligt seks ready-to-wear kollektioner, inklusiv accessories, hvoraf to er hovedkollektioner. Når vores designere spotter sæsonens nyeste og største trends, tager de omgående handling. Derfor er fire af Noellas årlige kollektioner ‘ekspres’, det betyder at der går ganske kort tid fra ideer og tanker til de færdige produkter. Dette sikrer at du altid kan finde de nyeste trends hos Noella. 

Vores designs bestræber sig på, at tilbyde kvinder behageligt tøj, der samtidig er moderigtigt, så du kan føle dig sikker og unik uden at gå på kompromis med komfort. Vores Noella varer er designet ud fra ideen om, at enhver trend skal være håndterbar og komfortabel - og ikke mindst til en overkommelig pris

Find os

Detailverden er konstant i forandring. Vi er derfor nødt til hele tiden at genopfinde vores tankegang og detailbutikker, fra ideen om at sælge et produkt, til ideen om at sælge en oplevelse og brandets historie.

Vi bestræber os hele tiden på at justere alle vores salgskanaler, uanset om det er vores egen webshop og butikker eller vores udvalgte forhandlere, som er involveret i Noella verden over. Vi modificerer konstant vores sortiment og butikskoncepter, for at opretholde vores succes som et sundt og succesfuldt brand.

Vi ønsker altid at handle hurtigt over for alle markeder og alle slutforbrugere, så vi er sikre på at vi altid forbliver relevante og up to date med krav og trends. 

I samarbejde med vores forhandlere, prioriterer vi at have de rette ambassadører for Noella, som stemmer overens med vores filosofi og image. Disse samarbejder er ekstremt givende og er hvad der har ført til, at vores styles igen og igen er blevet udsolgt, allerede inden de er ankommet til vores lager. 

Vores kerneværdier

Vores største værdi er at være et bevægeligt og hurtigtænkende brand. Noella har altid forbrugernes krav i tankerne og stræber efter at forblive relevant.

Vi har evnen til at skabe nye ekspreskollektioner indenfor 10 dage. Det betyder, at der fra den indledende ide om en style til det færdige produkt, ikke vil gå mere end 10 dage. I denne proces opretholder vores designere tæt kontakt til vores leverandører for at sikre den bedste pasform og højeste kvalitet for hver enkelt style.

Dette er grunden til, at vi er i stand til at være fleksible og følge de nyeste trends, uanset hvor etablerede disse trends må være. Med andre ord kan du være sikker på, at vores produkter stræber efter at imødekomme forbrugernes behov. 

 

Hvad er Noellas mission?

Vi ønsker at forblive relevante og ydmyge og inspirere forbrugere til at købe produkter af høj kvalitet til overkommelige priser. Derudover skal vi sørge for, at det er klart, hvad vi ønsker at opnå og hvilken virksomhed vi ønsker at blive.

Derfor skal vi også være strategiske og prioritere vores forbrugerfokus og sikre os, at vi tilbyder den bedste pris og værdi i alle vores produkter. I den forbindelse skal vi hele tiden tilpasse os forandringer og handle hurtigt, hvis vi får specifikke anmodninger. 

Vores ambitioner 

Hos Noella ønsker vi at være blandt de bedste i hele branchen og samtidig sikre høj bevidsthed om vores brand i alle regioner. Vi har allerede opnået meget på kun få år, og vi er godt på vej til at opfylde vores mål om at opbygge et internationalt 'value-for-money' brand for den moderne kvindelige forbruger.

Vi ønsker naturligvis, at vores succes fortsætter. For at opnå dette finder vi det vigtigt ikke at stille os tilfredse eller nøjes med ‘godt-nok’. 

Vores forbrugere

Vi ønsker ikke at begrænse vores målgruppe til en bestemt type eller aldersgruppe. Vi oplever både at teenagepiger og kvinder i 60’erne køber og er glade for Noella produkter. Det bliver også tydeligt når vi ser på forhandlere, der har kunder af vidt forskellige målgrupper i deres butikker, men sælger de nøjagtigt samme styles. 

Det samme Noella produkt kan potentielt tiltrække forskellige aldersgrupper og personer, hvilket er helt afgørende i forhold til at forblive relevant for alle involverede parter.

Ikke desto mindre har vi opdaget, at vores største forbrugergruppe er mellem 25 og 35 år, hvilket vi selvfølgelig skal huske på, når vi udvælger modeller og styler de forskellige looks. Uanset alder, glæder vi os over at se nye kombinationer og stylingmuligheder af vores tøj og tilbehør. 

Vi er opmærksomme på, at mere end halvdelen af verdens befolkning er under 30 år, det er blot endnu en god grund til at sikre, at vi tilbyder styles og tilstedeværelse til både vores nuværende og nye kunder. 

En digital tidsalder

Vi lever i en post-pandemisk verden hvor der er sket store forandringer. Det har tvunget os til at tænke på nye og innovative måder. Den stigende digitalisering er blevet det nye normal og vi vil fortsat se den digitale verden som en mulighed for at kunne være overalt på en gang. 

Vi bør fortsætte med at fremme de digitale aspekter i alle dele af forretningen, for at kunne imødekomme vores forbrugeres krav, uanset hvor ofte de ændrer sig. De digitale aspekter betyder, at vi skal tænke over hvordan vi bedst muligt kan kommunikere med vores forhandlere og præsentere Noella digitalt - og samtidig tilbyde den bedste service. 

Sociale medier 

Sociale medier er vigtige, de giver os mulighed for at nå hinanden, uanset hvor vi befinder os. Når vi bruger sociale medier til at skabe forbindelser, skaber vi også brandbevidsthed, indhold, fokus og indtægter.

Vi engagerer os hele tiden i vores influencers og loyale slutforbrugere og værdsætter alle indlæg fra alle sider sider på tværs af vores egne detailbutikker, B2B og wholesale. Vi letter delingen af ideer, tanker og information gennem vores virtuelle Noella-fællesskab. 

Læs flere artikler

Hvem er Noella?

01 March 2024

7 favoritter til din fest

26 February 2024

Find os på Instagram

Følg os