Hero image

Kontakt os

Vi ønsker ikke at din handel ved Noellafashion.dk skal adskille sig for meget fra den personlige kontakt, du oplever i fysiske butikker. Derfor vil vi altid forsøge at besvare dine henvendelser hurtigst muligt og på den bedst mulige måde. Skulle du mod forventning ikke have modtaget et svar på din henvendelse indenfor to hverdage, råder vi dig til at ringe til os.

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider på emailen

Man - Fre: 09.00 - 15.00
Weekend: Lukket

Adresse

Noellafashion ApS
Karlskogavej 8
9200 Aalborg SV
Danmark

Ofte stillede spørsgmål

Hvordan returnerer jeg en vare? + -

Sådan gør du

1.
 Besøg siden:  www.noellafashion.dk/retur


2. Login ved brug af dit email og ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.


3. Dobbelttjek at oplysningerne under ”Udfyld formular” er indtastet korrekt.


4. Angiv det antal af varer du ønsker at returnere eller ombytte og vælg herefter årsagen til dette.


5. Når dette er gjort, tryk på ”Jeg har læst og bekræfter Handelsbetingelserne”

6. Tryk herefter på den blå knap: Hent label


Download
og print dit returlabel og fastgør det på din returordre. Genbruger du din Noella pose, er det vigtigt at du dækker det oprindelige label til.

Du kan også returnere i vores fysiske butik, du skal blot kunne fremvise dit ordrenummer.

Hvornår modtager jeg min refundering? + -

Vi bestræber os på at behandle din returnering og udstede en tilbagebetaling inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget de returnerede varer. Din refusion vil blive udstedt via den oprindelige betalingsmetode, som blev anvendt ved købet. Vær opmærksom på, at der yderligere kan gå 1-7 bankdage, før pengene er til rådighed på din konto.

Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto. 

Hvor kan jeg tracke min ordre? + -

Når du har gennemført din ordre og vi har behandlet den, fremsendes en tracking e-mail, til din indtastede e-mail adresse. Heri finder du et link til en hjemmeside hvor du kan følge dine pakkes rejse til dig.

Hvis mailen ikke er i din indbakke indenfor 10 minutter, kan du med fordel kigge dit reklamefilter i mailsystemet. Finder du den ikke der, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til os på info@noellafashion.com.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse + -

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse i din inbox, henviser vi dig til at tjekke spam-filteret i mailsystemet. Det forekommer at vores e-mails bliver markeret som ”spam” af visse e-mail udbydere.

Er den ikke at finde i din spam-mappe, kan det skyldes, at du har lavet en slåfejl ved indtastning af e-mail, eller en systemfejl fra vores side af – Kontakt da kundeservice på info@noellafashion.com.

Hvor hurtig levering har I? + -

Vi sender alle ordre inden klokken 12 i hverdagene – Derefter bør du modtage din ordre allerede dagen efter (også om lørdagen).

Alle ordrer som er gennemført fra fredag kl. 12 til og med mandag kl. 12, vil blive sendt ud om mandagen, således, at du bør have din ordre allerede om tirsdagen.

Har du spørgsmål til din pakke, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvad er en forudbestillingsvare? + -

En forudbestillingsvare er en vare, som du kan bestille på forhånd. Når du forudbestiller en vare, reserverer du den på forhånd og sikrer dig varen, så snart den er på lager hos os.

Hvis du har bestilt en vare som er en forudbestillings vare, vil din ordre først blive sendt når vi har modtaget varen hos os.

Dette gælder også hvis du har flere vare på din ordre.

Det estimerede leveringstidspunkt står under købsknappen på den enkelte vare på hjemmesiden, samt i din ordrebekræftelse. Leveringstidspunktet er vejledende. 

Starten på måneden: D. 1-10

Midten af måneden: D. 10-20

Slutningen af måneden: D. 20-30

Kan jeg delbetale min ordre? + -

Ja det kan du. 

Ved ordrer købt med ViaBill, foregår det således, at du deler ordrebeløbet op i små bidder. Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale, og over hvor lang tid.

Er beløbet under 2000,- er det rente- og gebyrfrit.

Er beløbet over 2000,- vil der blive lavet en kreditvurdering, hvorefter din ordre vil blive godkendt, såfremt at vurderingen er positiv.

Du kan læse meget mere lige her: https://viabill.dk/

Hvor lang returfrist har jeg? + -

Når du handler hos Noellafashion.dk giver vi dig altid 30 dages returret fra den dag du modtager varen.

Husk at vi tilbyder gratis ombytning, så du er sikker på at finde den rette størrelse.

Hvor finder jeg mit ordrenummer? + -

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Modtager du ikke mailen indenfor 10 minutter, råder vi dig til at kigge i dit spamfilter. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@noellafashion.com med det telefonnummer du brugte, da du foretog ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Jeg ønsker at reklamere over en vare + -

Hvis du har en vare du ønsker at reklamere over, skal du kontakte vores kundeservice på mail, info@noellafashion.com.

I mailen skal du oplyse dit ordrenummer, billeder af varens tilstand og en kort beskrivelse af, hvad reklamationen drejer sig om. Varen må først sendes retur, når du har modtaget svar fra os.

Skriv til os

Find os på Instagram

Følg os