Hero image

Kontakt os

Vi ønsker ikke at din handel ved Noellafashion.dk skal adskille sig for meget fra den personlige kontakt, du oplever i fysiske butikker. Derfor vil vi altid forsøge at besvare dine henvendelser hurtigst muligt og på den bedst mulige måde. Skulle du mod forventning ikke have modtaget et svar på din henvendelse indenfor to hverdage, råder vi dig til at ringe til os.

Telefon

+45 93 10 40 35

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider

Man - Fre: 08.00 - 15.30
Weekend: Lukket

Adresse

Noellafashion ApS
Kaolinvej 6
9220 Aalborg
Danmark

Ofte stillede spørsgmål

Hvordan returnere jeg en vare? + -

Sådan gør du

• Udfyld fortrydelsesformular (den kan printes nederst på siden) og pak den sammen med de produkter, du ønsker at returnere - du kan genbruge Noella-posen, som varerne blev leveret i.


• Sæt en returlabel fast på posen/pakken. Denne er ikke forudbetalt af os, men kan købes på dette link: https://www.noellafashion.dk/gls-returlabel


• Indlever pakken til den transportør, som du har købt en returlabel til. Det vil ofte være dit lokale posthus eller nærmeste pakkeshop.


• Husk at bede om en kvittering med et pakkenummer - dette er din forsikring, hvis pakken skulle blive væk undervejs, da du selv har ansvaret for pakken indtil den er leveret hos os.


• Vi tilbagebetaler pengene til din konto så hurtigt det er muligt og senest 14 dage efter modtagelse. Tilbagebetalingen sker på sammen betalingskort som du har gennemført købet med. Der kan gå op til 30 dage før du modtager tilbagebetalingen alt efter hvilke kort du har brugt. 

Hvornår modtager jeg min refundering? + -

Der kan gå op til 10 dage fra vi har modtaget din returpakke, til at pengene er på din konto. 

Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for, at du modtager pengene hurtigst muligt. Vi bestræber os på at refundere beløbet samme dag som pakken modtages, omend der kan gå op til 3 hverdage, før refunderingen finder sted. Yderligere kan der gå 1-7 bankdage, før pengene er til rådighed på din konto. Vær opmærksom på, at behandlingstiden er fra dét øjeblik, hvor vi modtager pakken på lager.


Beløbet refunderes tilbage til det kort der blev brugt, da du lavede ordren. 

Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto grundet sikkerhedsmæssige årsager. 

Hvor kan jeg tracke min ordre? + -

Når du har gennemført din ordre og vi har behandlet den, fremsendes en tracking e-mail, til din indtastede e-mail adresse. Heri finder du et link til en hjemmeside hvor du kan følge dine pakkes rejse til dig.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse + -

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse i din inbox, henviser vi dig til at tjekke din spam-mappe. Det forekommer at vores e-mails bliver markeret som ”spam” af visse e-mail udbydere.

Er den ikke at finde i din spam-mappe, kan det skyldes, at du har lavet en slåfejl ved indtastning af e-mail, eller en systemfejl fra vores side af – Kontakt da kundeservice.

Hvor hurtig levering har i? + -

Vi sender alle ordre, gennemført før kl. 14.30 på alle hverdage – Herefter bør du modtage din ordre, dagen efter.

Dette gælder også Lørdag. Alle ordre som er gennemført fra fredag kl. 14.30 til og med mandag kl. 14.30, vil blive sendt ud om mandagen, således, at du bør have din ordre om tirsdagen.

Har du spørgsmål til din pakke, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Kan jeg delbetale min ordre? + -

Ja det kan du. 

Ved ordre købt med ViaBill, foregår det således, at du deler ordrebeløbet op i små bidder. Du bestemmer selv hvor meget du vil betale, og i hvor lang tid.

Er beløbet under 2000,- er det rente- og gebyrfrit.

Er beløbet over 2000,- vil der blive lavet en kreditvurdering, hvorefter din ordre vil blive godkendt, såfremt at vurderingen er positiv.

Du kan læse meget mere lige her: https://viabill.dk/

Hvor lang returfrist har jeg? + -

Du har som udgangspunkt 30 dages fri returret. Har man af forskellige årsager ikke mulighed for at returnere en ordre i den givne periode, bedes man tage kontakt til kundeservice, hvorefter der udarbejdes en anden løsning.

Hvor finder jeg mit ordrenummer? + -

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@noellafashion.com med det telefon nummer du brugte, da du placerede ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Skriv til os

Find os på Instagram

Følg os