Hero image

Kontakt os

Vi ønsker ikke at din handel ved Noellafashion.dk skal adskille sig for meget fra den personlige kontakt, du oplever i fysiske butikker. Derfor vil vi altid forsøge at besvare dine henvendelser hurtigst muligt og på den bedst mulige måde. Skulle du mod forventning ikke have modtaget et svar på din henvendelse indenfor to hverdage, råder vi dig til at ringe til os.

Telefon

+45 93 10 40 35

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider

Man - Fre: 08.00 - 15.30
Weekend: Lukket

Adresse

Noellafashion ApS
Kaolinvej 6
9220 Aalborg
Danmark

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan returnerer jeg en vare? + -

Sådan gør du

1.
 Besøg siden:  www.noellafashion.dk/retur


2. Login ved brug af dit email og ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.


3. Dobbelttjek at oplysningerne under ”Udfyld formular” er indtastet korrekt.


4. Angiv det antal af varer du ønsker at returnere eller ombytte og vælg herefter årsagen til dette.


5. Når dette er gjort, tryk på ”Jeg har læst og bekræfter Handelsbetingelserne”

6. Tryk herefter på den blå knap: Hent label


Download
og print dit returlabel og fastgør det på din returordre. Genbruger du din Noella pose, er det vigtigt at du dækker det oprindelige label til.

Hvornår modtager jeg min refundering? + -

Der kan gå op til 14 dage fra vi har modtaget din returpakke, til at pengene er på din konto. 

Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for, at du modtager pengene hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at refundere beløbet samme dag som pakken modtages, omend der kan gå op til 3 hverdage, før refunderingen finder sted. Yderligere kan der gå 1-7 bankdage, før pengene er til rådighed på din konto. Vær opmærksom på, at behandlingstiden er fra dét øjeblik, hvor vi modtager pakken på lager.


Beløbet refunderes tilbage til det kort der blev brugt, da du foretog ordren. 

Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto. 

Hvor kan jeg tracke min ordre? + -

Når du har gennemført din ordre og vi har behandlet den, fremsendes en tracking e-mail, til din indtastede e-mail adresse. Heri finder du et link til en hjemmeside hvor du kan følge dine pakkes rejse til dig.

Hvis mailen ikke er i din indbakke indenfor 10 minutter, kan du med fordel kigge dit reklamefilter i mailsystemet. Finder du den ikke der, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til os på info@noellafashion.com.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse + -

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse i din inbox, henviser vi dig til at tjekke spam-filteret i mailsystemet. Det forekommer at vores e-mails bliver markeret som ”spam” af visse e-mail udbydere.

Er den ikke at finde i din spam-mappe, kan det skyldes, at du har lavet en slåfejl ved indtastning af e-mail, eller en systemfejl fra vores side af – Kontakt da kundeservice på info@noellafashion.com.

Hvor hurtig levering har I? + -

Vi sender alle ordre inden klokken 14 i hverdagene – Derefter bør du modtage din ordre allerede dagen efter (også om lørdagen).

Alle ordrer som er gennemført fra fredag kl. 14 til og med mandag kl. 14, vil blive sendt ud om mandagen, således, at du bør have din ordre allerede om tirsdagen.

Har du spørgsmål til din pakke, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Kan jeg delbetale min ordre? + -

Ja det kan du. 

Ved ordrer købt med ViaBill, foregår det således, at du deler ordrebeløbet op i små bidder. Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale, og over hvor lang tid.

Er beløbet under 2000,- er det rente- og gebyrfrit.

Er beløbet over 2000,- vil der blive lavet en kreditvurdering, hvorefter din ordre vil blive godkendt, såfremt at vurderingen er positiv.

Du kan læse meget mere lige her: https://viabill.dk/

Hvor lang returfrist har jeg? + -

Vi har forlænget returfristen for julegavekøb frem til d. 14/1-2022

Læs mere om betingelserne for julegavekøb her: https://noellafashion.dk/pages/julegavevilkar


Husk at vi tilbyder gratis ombytning, så du er sikker på at finde den rette størrelse.

Hvor finder jeg mit ordrenummer? + -

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Modtager du ikke mailen indenfor 10 minutter, råder vi dig til at kigge i dit spamfilter. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@noellafashion.com med det telefonnummer du brugte, da du foretog ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Skriv til os

Find os på Instagram

Følg os