Vil du være forhandler af Noella?

Hvem er Noella? 

Noella blev grundlagt i 2016, af et team med mere end 30 års erfaring i modeindustrien både på den nationale og internationale scene. Noella blev skabt med ønsket om at fylde et hul i modeindustrien. Gennem fokus på ready-to-wear kvalitetsprodukter til kommercielle priser, opdagede Noella at ‘speed-to market’ og konstant fornyelse, var det manglende led i industrien. 

Feminine silhuetter, med et farverigt og iøjnefaldende look, er helt centrale i vores designs. Noella designer seks ready-to-wear kollektioner årligt, inklusiv accessories og andre beklædningsgenstande, hvoraf to er hovedkollektioner. Når vores designere spotter nye trends, tager de omgående handling. Derfor er fire af Noellas årlige kollektioner ‘ekspres’, hvor der går ganske kort tid fra ideer og tanker til det færdige produkt.

Vores designs bestræber sig på at tilbyde kvinder komfortabelt tøj, uden at gå på kompromis med de nyeste trends, så du kan føle dig sikker og unik i Noellas designs. 

Vores Noella varer er designet ud fra ideen om, at enhver trend er håndterbar og komfortabel - og selvfølgelig til en overkommelig pris. 


Find os

Detailverden er i konstant forandring. Det betyder at vi er nødsaget til at genopfinde vores tankegang og detailbutikker, fra ideen om at sælge et produkt, til ideen om at sælge en oplevelse og brandets historie.

Vi bestræber os konstant på at justere alle vores salgskanaler, uanset om det er vores egen B2B, B2C, vores egne detailbutikker eller vores udvalgte forhandlere, som er involveret i Noella verden over. 

Vi må konstant modificere vores sortiment, butikskoncepter, story-telling og operationelle ekspertise, for at opretholde vores succes som et en sundt og succesfuldt brand. Vi ønsker altid at handle hurtigt over for alle markeder og alle slutforbrugere, så vi er sikre på at vi altid forbliver relevante og ajour med  krav og trends. 

I samarbejde med vores forhandlere prioriterer vi at have de rette ambassadører for Noella, som stemmer overens med vores egen filosofi og vores image. Disse givende samarbejder er præcis, hvad der har ledt os til, at vores styles igen og igen er blevet udsolgt, allerede inden de er ankommet til vores lager. 

Vores kerneværdier

Vores største værdi er at være et agilt og hurtigtænkende brand. Noella har altid forbrugernes krav i tankerne og stræber efter at forblive relevant. Vi har evnen til at skabe nye ekspreskollektioner indenfor 10 dage. 

Dette betyder, at der fra den indledende ide om en Noella style til det endelige produkt, ikke vil gå mere end 10 dage. I denne proces opretholder vores designere tæt kontakt med vores leverandører for at sikre den højeste kvalitet og den bedste pasform for hver enkelt style. 

Dette er grunden til, at vi er i stand til at være fleksible og følge de seneste trends, uanset hvor etablerede disse trends måtte være. Med andre ord, kan du være sikker på, at vores produkter stræber efter at imødekomme forbrugernes behov. 


Hvad er Noellas mission?

Hos Noella ønsker vi at forblive relevante og ydmyge, samt inspirere forbrugere til at købe produkter af høj kvalitet til overkommelige priser. Derudover skal vi sørge for, at det er klart, hvad vi ønsker at opnå og hvilken virksomhed vi ønsker at blive. Derfor skal vi være strategiske og prioritere vores forbrugerfokus og sikre os, at vi tilbyder den bedste pris og værdi i hvert enkelt produkt. I den henseende skal vi kontinuerligt tilpasse os forandringer og handle hurtigt, hvis vi får specifikke anmodninger. 


Vores ambitioner

Vi ønsker at være blandt de bedste i branchen og sikre høj brandbevidsthed i alle regioner. Vi har allerede opnået meget på kun få år, og vi er godt på vej til at opfylde vores mål om at opbygge et internationalt ‘value-for-money’ brand for den moderne kvindelige forbruger. Vi ønsker naturligvis, at denne succes fortsætter. For at opnå dette finder vi det vigtigt ikke at være tilfredse eller nøjes med ‘godt nok’.

Hvem er vores forbrugere?

Noella har en bred målgruppe og vi ønsker ikke at begrænse vores målgruppe til en bestemt type eller aldersgruppe. Vi oplever både at 16-årige piger og kvinder i 60’erne køber og værdsætter Noella produkter. Dette bliver endnu mere tydeligt, når vi ser på vores forhandlere , der alle har kunder af forskellige målgrupper i deres butikker, men identiske styles. 

Det samme Noella produkt kan potentielt tiltrække  forskellige aldersgrupper og personer, hvilket af er afgørende i forhold til at forblive relevant for alle involverede parter. Ikke desto mindre har vi opdaget, at vores største forbrugergruppe er mellem 25 og 35 år, hvilket vi selvfølgelig skal huske på, når vi udvælger modeller og styler forskellige looks. Uanset alder, glæder vi os over at se forskellige kombinationer og stylingmuligheder af vores tøj og tilbehør. 

En digital tidsalder

Vi lever som bekendt i en post-pandemisk verden med forandringer og nye måder at tænke på. Dette har tvunget os til at tænke på nye og innovative måder. Den stigende digitalisering er bestemt den nye normal og vi vil fortsat se den digitale verden som en mulighed for at være overalt på en og samme gang.

Vi bør derfor fortsætte med at fremme de digitale aspekter i alle dele af forretningen for at kunne imødekomme forbrugernes krav, uanset hvor ofte disse måtte ændre sig. De digitale aspekter betyder, at vi skal tænke over hvordan vi kan interagere med forhandlere, kommunikere og præsentere Noella digitalt og stadig tilbyde den bedste service.

Sociale medier 

Sociale medier er vigtigere end nogensinde, da de giver os mulighed for at nå hinanden og engagere os i vores relationer - uanset vores geografiske placering. Når vi bruger sociale medier til at skabe forbindelser, skaber vi også brandbevidsthed, leads, indhold, fokus og indtægter. Vi  engagerer os i vores influencers og loyale slutforbrugere,  og værdsætter alle indlæg fra alle sider på tværs af vores egne detailbutikker, B2B og wholesale. Vi letter delingen af ideer, tanker og information gennem vores virtuelle Noella-fællesskab.

Find os på Instagram

Følg os